Off-grid (pridev): koji se ne oslanja na državne resurse.

Naš prilog decentralizaciji kulture.

OFF-GRID

Uhvati film festival – intervju Iz Off-a sa Milesom Milinković

By |30/09/2021|Filmski festivali, Izvan institucija, Novi Sad|

Povodom početka Uhvati film festivala i povodom njegovog 19. rođendana, razgovarali smo sa Milesom Milinković, direktorkom festivala o položaju osoba sa invaliditetom u društvu i na filmu, šta je dobar film sa temom invalidnosti, kakav je položaj žena sa invaliditetom. Festival traje do 3. novembra u Kulturnom centru Novi Sad.

Škola vizuelne antropologije – intervju iz off-a sa Reljom Pekić i analize filmova

By |10/04/2021|Film, Izvan institucija|

Već devet godina postoji Škola Vizuelne Antropologije (ŠVA), koja ni pred zatvaranjima nije posustala pa je i ove godine održana u martu u organizaciji Centra za vizuelnu antropologiju – VAC. O Školi, filmovima i antropologiji pričamo sa Reljom Pekić, masterom etnologije i antropologije, osnivačem i predavačem Škole, a u nastavku teksta možete pročitati i analize dva filma nastala u toku zimske ŠVA 2020. godine.

Sjaj u travi: Iridina filmska pričaonica

By |27/03/2021|Feminizam, Film|

Da li postoji više „vrsta“ devojaka? Kakve veze seks ima sa tim? Kakve veze borba protiv silovateljske kulture ima sa tim? Da li možeš imati slobodu i biti poštovana ako si žena? A ako si feministkinja? Na ova pitanja pokušali smo da odgovorimo na martovskoj Iridinoj filmskoj pričaonici gledajući „Sjaj u travi“.

Intervju Iz Off-a – Sonja Petrović

By |21/03/2021|Izvan institucija, Novi Sad|

Početak rada platforme „Od malih nog(u)“ iskoristili smo kao povod da popričamo sa rediteljkom Sonjom Petrović o Platformi, ali i o Sonjinom radu (s posebnim osvrtom na predstavu Ko je ubio Dženis Džoplin?) i stavovima o pozorištu. Na kraju intervjua Sonja vam donosi i svoje preporuke (iz off-a).

Ubiti pticu pevačicu

By |13/02/2021|Novi Sad, Predstave|

O tome zašto je predstava Ko je ubio Dženis Džoplin na našoj listi najlepših stvari koje su se desile u pozorišnom životu 2020. godine, zašto je publika Sterijinog pozorja proglasila ovu predstavu najboljom i šta Dženis govori nama danas.