Offstage (prilog): izvan pozorišne scene.

Istorija, teorija, analiza i kritika drame i pozorišta iz off-a.

OFFSTAGE

KRAJ ZAKONA, POČETAK VREMENA – kritike predstava „Protekcija“ i „Poslednje devojčice“

By |31/05/2022|Pozorišni festivali, Predstave|

Petog dana ovogodišnjeg Pozorja konačno smo videli dva primera autentičnog pozorišnog pristupa, koje je reditelj Kokan Mladenović, bez obzira na različitu prirodu i status tekstualnih predložaka, kao i na razliku u konceptima i dometima na osnovu njih realizovanih uprizorenja, uobličio polazeći od, u suštini, jedinstvenih (sličnih) poetičkih principa.

OD KOSOVA DO METOHIJE – kritika predstave Berlinski zid

By |15/03/2022|Predstave|

Da je i danas moguće spojiti savremenu porodičnu pripovest i društvenu povest, izbegavajući iskušenja psihološkog detaljiziranja, ali i samodovoljnosti postdramskog manirizma, pokazuje na zanimljiv način nova postavka drame Berlinski zid Željka Hubača, koju je u Srpskom narodnom pozorištu režirao sam autor.